t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

furcsa.

2009.02.18. 21:00 :: csillaglány

furcsákvagyunk. kapcsolatokban, életben, szokásokban..
különbözünk vagy hasonlítunk de mind mind furcsák vagyunk..
nemértem már az egészet.
amúgy nemtudom bébigörlnek hogy volt ennyi lelkiereje, de csodálom
Őt emiatt.. egyszerűen megtette. megtette mert ezt találta a legjobb
megoldásnak. és igaza volt.
nemtudom velünk miujság. rólunk már nemtudok semmit...
igazából azt sem tudom h most kivagyok.. mert nemtudom elhinni
hogy ez lennék én.. persze csak néhány dolog tér el.. mert
nem mutatok mást mint ami vagyok, csak nemtudom..
igazából az se megy hogy kifejezzem magam. mint látjátok..
sosem írok ennyi nemtudom-ot, mármár csak ennyiből áll a szókincsem.

azt hiszem hogy most ezt itt abba is hagyom. hisz minek írjak hülyeségeket ha nemtudom kifejezni amit érzek? az érzések?.. "hát lehet csak néha nem venném be azt a kapszulát.. "

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr20951600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása