t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

never.

2009.02.03. 20:55 :: csillaglány

'csippcsepp.. egy esőcsepp cseppen a földre..csakfigyelem csendben h a tócsát kitöltse'

várok.. van még félóra mire talán hazaér. van időm gondolkodni, tulajdonképpen eszembejutott h mindig cirkuszolok hogy késik.. tudod.bármeddig várnék rá. annyira szeretem. mondhatnám azt is h függök tőle..bizony. mindenki függ vmitől v valakitől. jobbesetbe a család vagy barát. én tőle. mintha nekem teremtettékvolna. egyformák' vagyunk.


Egyre jobban esik.. csak bámulok. nézem azt a 2 nagymagasfát és közben érzem egyre jobban, h nemtudom magam megértetni másokkal. néha sikerül.
de még mindig várom a csodát , h 1x majd vlki elfogad olyannak amilyen vagyok és nem jön elő a megváltoztatás szándéka. persze alkalmazkodni kell, és tudok is..de csak egy bizonyos fokig. amikor még nemérzem h ezzek már erőltetett levegővétel szükséges.szeretem azt csinálni amit szeretek. és ha vmihez nincs kedvem, akkor csak szenvedek. ilyenvagyok.
sajnos vagy nemsajnos szabadpártivagyok. nemúgyértem h szingliség, hanem úgy h nemszeretem a korlátokat, a megkötöttséget.. és sokszor érzem ezt..

máskor befejezem. adtam egy részt magamból.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr32921090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása