t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

boldog.boldog.

2008.12.24. 23:59 :: csillaglány

már megint ezzel a címszóval. ugye ismerős? csak most nem az utcán.
azt hittem veled fogok karácsonyozni. durva nem? mégse vagy itt.
se most sem máskor. veled álmodtam. és nem volt túl jó. tulajdonképpen
tükrözi az egész helyzetet. mondtam neked az ablaknál mennyire nagyon
hiányzol. mondtad h már nemvolt jó neked. mire magamhoz húztalak és
mondtam h nemondj ilyet mert tudom h jóvolt. és azt mondtad.. ami nagyon
megmaradt bennem hogy: " ha H. lennék, egyáltalán örülnék annak h ittvagy."
ez annyit tesz, hogy nem azon agyalna h mért vagyok ott, mi történt régen
csak annak örülne h abban a pillanatban ott vagyok. de ez nem hiszem hogy
megtörténik.
már lassan egy hónapja bennem van. és nemtudom hova tenni magamba.
üvöltenek az arcomba a dolgok amikről eszembejut. szavakról, képekről,
tárgyakról, helyekről. Ez nem egy normális dolog. Dalma mindig próbál
észhez téríteni, de ő tudja tényleg h ez milyen. Hisz nap mint nap él benne
ő is. akkor meg én próbálom észhez téríteni.

ja és hozzáteszem. hogy az elején azt írtam nem az utcán. hát végül csak összehoztuk
Tündivel ketten. :]

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr11840651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása