t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

visszatértaSIKK.

2008.12.20. 23:59 :: csillaglány

2 hete minden tökéletes. visszatért a rajongás. nála. nálam. rajongok megint. és ez tökjó.
mostanában elkezdtünk játszani. furcsa mert eddig úgy nagyon nem is. de most ütjük egymást, harapjuk, csikizzük. szeretem.

ma értem jött egy Q5össel. teszteltük. az az autó egy álom. fehérbőrülés, panorámatető. atyaisten a panorámatetőt bámultam vagy 20percig. és még megannyi luxus abban az autóban.
kedvenc luxusautómmá nőtte ki magát. thx audi.


nyakunkon a karácsony. pont annyira nem várom mint tavaly. bár most lehet nem töltöm az utcán. a szilvesztert viszont várom. Szivimiatt. összehozzuk magunknak úgyérzem.

mennékegykicsitbulizni. nem vagyok a nagy bulizós. de egy kicsit kikapcsolna most. nagyon fáradt vagyok. iszonyatosan. most mondjuk csak fizikailag. de akkoris. annyira ott akarok lenni egy estét hogy hihetetlen. Zsynával Dalmával Luluval oszttársamékkal. táncolni egész este. jólérezni magam. kicsit kikéne ereszteni a gőzt.

amúgy iszonyatosan hiányzik néha. igen Te. Te aki talán olvasod. mindenhol ottvagy. kísértessz már néha néha. neked már igazán semmitsem számít az egész. nekem még talán nagyonis. mindig furcsa pillanatokban tör rám. és bárcsak rád is rádtörne néha. olyankor kicsit beszélj velem.














[ visszatértaSIKK.]

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr18834366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása