t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

emlékek zokogtak elrejtve a kesztyűtartóban.

2008.11.25. 15:57 :: csillaglány

rájöttem amúgy, hogy mindenki magának keresi a "vesztét". ha valakire nem akarunk emlékezni vagy csak szimplán az emlékek fájnak, azért is eszünkbe jutnak és kínozzuk saját magunkat.
ez sokszor így van velem is. megnézek egy rég elfeledett vagy csak elfeledettnek tűnő képet, ha emlékezetes helyen járok nem gondolok sablonos dolgokra hanem eszembejutnak rögtön azok a fájó dolgok. reggelente bambulok ki a villamosból, általában jobb bal oldalra. ennek ma reggel és délután is megvolt a maga veszte. csak néztem ki délután, erre valaki megdobta a vilit. hát természetesen ki más.
ahogy jöttünk Dácival a 31-essel eszembejutott amikor ellógtam 2 kgt-t.
szerintem mindenkivel ez történik. senki sem tudja maga mögött hagyni a múltját, bármennyire is szeretné.
nem lehet kitörölni, meg sem történtté tenni. a helyek ugyanazok, az érzések amiket kivált a látványa ugyanazok..mármint a fájó érzések. mert amikor még nem volt emlék, boldogsággal töltött el, mert tudtad köt oda valami. lehet ez egy személy, egy ott megírt vagy kapott sms, egy illat, egy dal amit ott hallottál.. bármi..

az emlékek sokfélék. jók és rosszak. fájók és örömteliek.

 
 



ketrecek. mindenkinek van egy ketrece.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr84787960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása