t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

nemértemnemtudomnemértemnemtudomMIÉRT.

2008.11.23. 12:48 :: csillaglány

én már komolyan nem értem. ezt az egészet. az egész kapcsolatot. az összes kapcsolatot. emberi kapcsolatokat. a barátok.. hát most velük épp nincsen semmi húzós esemény. de a szerelem...
én nem tudom mi van. mostanában annyi a vita a veszekedés a flegma a befordulás hogy már sok.
komolyan mondom sok. megmondtam az elején.. a vita megingat. egy vita után már teljesen máshogy értékelek mindent. és sajnos nem jó irányba. nem arról van szó, mert szeretem. de úgy vagyok vele, hogy ha marad így a sok vita akkor nem "küzdök" tovább. kicsit fáj hogy az apró dolgokon elsiklunk mintha nem is lennének olyan fontosak, a nagyokat meg úgy túlreagáljuk mint annak a rendje. nekem fontos, hogy néha meglepetés érjen. nem nagy. sőt egyáltalán nem nagy. hanem egészen apró kis kedvesség. de már rég nem az apró kis kedvességekről szól ez az egész :S és ez nagyon rossz. nemtudom mit kéne csinálnom hogy olyan legyen mint nyáron. amikor folyton csak nevettünk, sose volt flegmázás meg befordulás,örült annak ha már csak láthatott. de lehet hogy bennem van a hiba mint már említettem

 



(sötét vagyok és sérült).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr38784018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása