t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

karma dolog és sarki nők.

2008.11.17. 22:38 :: csillaglány

nemértem. ez a nap. klinikai halállal egyenlő.
elmentem fodrászhoz, a fejbőrőm narancssárga, bár Zs. nyugtat h sötétbe nem látszik x] bár most érted.. suliba nappal járok xD aztán elindultunk cipőt nézni.. ki a világ végére. 2megállóval hamarabb szálltunk le a buszról és vagy 765973265497325 ezer kilométert sétáltunk építési területen, sőőőt még a járdáról is leterelt egy arc miszerint itt fát vágnak, fáradjunk ki az útra.kb csak 60ezer C kategóriás szólt be nekünk, kocsiból vagy anélkül ..kicsit éreztük magunkat szolgáltatást nyújtó hölgyeknek. jóóó..mire felfedeztük hova kell menni, elénk tárult az szomorúigazság hogy egy nagy földespusztán kell átvágnunk.. hát mondanom sem kell hogy mire beértünk a boltba már életerőnk nemvolt cipőt válogatni, szivem szerint lerogytam volna a bolt küszöbén azt ordítva hogy zsssyyyynaaaaaaaaaaaaaaa életképtelen vagyoooooook :Q
és közbe megbeszéltük az éhség fáradtság zs. gennyes kislábujja és a narancssárga hajam mellett a másik szomorú tényt..mert hát ez már tény.. hogy beletartozunk abba a k*rva 88%-ba. köszönöm karma.

 

 

^ najó. néha napján még a legjobbak is hoznak elhamarkodott döntéseket, rossz döntéseket. Döntéseket amikről tudjuk, hogy megbánjuk őket abban a pillanatban, abban a percben, vagy legkésőbb mikor eljön a másnap reggel. vagyishát nemigazán bánjuk meg, mert legalább akkor abban a percben megpróbáltuk, de mégis legbelül valami arra sarkall hogy őrültséget csináljunk. valamit amiről úgyis tudjuk hogy megfordul és a visszájára sül el, és mégis, csak azért is megtesszük. csak arra célzok hogy ki mint vet úgy arat. azt kapjuk vissza amit adunk. a KARMA az oka és akárhogy is nézzük a karma SZÍVÁS. megmondta.. a bosszú szarügy.

így vagy úgy, a karmánk rákényszerít hogy szembenézzünk önmagunkkal. szembenézhetünk a karmánkkal vagy megvárhatjuk hogy egyszercsak hátulról mögénk lopakodjon. így vagy úgy, de a karmánk mindig ránk talál. ... Bárhogy is próbálkozunk nem menekülhetünk a karmánk elől. Mert követ minket. Azt hiszem nem panaszkodhatunk a karmára, nem igazságtalan és nem is váratlan. Csak... helyre billenti az egyensúlyt. És mégha olyasmire  készülünk
is amiről tudjuk h ezáltal a karmának esélye van ellenünk fordulni..
nos.. azt hiszem egyértelmű hogy mindenképp megtesszük.. ^

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr100774633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása