t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

kérlek hagy pihenjek.

2008.11.03. 22:08 :: csillaglány

olyan jó lenne most csak úgy nézni ki a fejemből. megnyugodni picit. egyre több a veszekedés, a vita, a befordulás.. nembírom. most is majd szétmegy a fejem. állandóan ez jár az eszembe. nem lehet úgy eltölteni egy napot hogy valamelyikünk ne fordulna be valamiért. általában kis szar dolgok miatt.
annyira zavar :'(  olyan jó lenne, ha nemkéne semmire sem figyelnem csak néhány napig. ha felhív nyugodtan kedvesen beleszól és csak annyit mondana.. "hogyvagySzivi?úgyhiányzol, gyere találkozzunk".. nyugodtan letenném a telefont, elkészülnék, díszbe öltöztetném a szívem és várnám a találkozást. aztán csak úgy kéz a kézben élvezzük azt hogy boldogok vagyunk, együtt vagyunk, halljuk egymás lélegzetét, szavait, látjuk egymást, érezzük egymást. ha csendben is, szavak nélkül, de együtt vagyunk. és ez jó. nemkéne semmiért sem aggódni, hogy éppen mit csinálok rosszul, éppen nem úgy mosolyogtam ahogy kellene, nem úgy értem hozzá ahogy kellene, nem azt mondtam ki amit hallani akar. csak úgy szimplán érezni egymást. nyugodtan. viták nélkül.


kéne egy kis megnyugvás nemigaz?


kéérlek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr46748350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása