t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

sötét vagyok és sérült.

2008.10.28. 00:53 :: csillaglány

amikor ezt mondta nekem valaki, úgyéreztem mit tud ő rólam? honnan tudja milyen vagyok belül.. miért lennék én sérült? és egyre jobban hiszem azt hogy ez így van.

 
sötét vagyok és sérült.

 

azt hiszem nem kell magyaráznom.
tudod.. amikor már azt hiszed hogy boldog vagy.. beüt valami, egy kis szikra és már tudod hogy ennyi volt a boldogságod. az a picike amit csak rövid időre érezhetsz. szánalmas úgyérzem, hogy ebbe a városba mindenki egy surmó spicli köcsög. mindenki bemárt mindenkit, beleszól a másik életébe, barátként is nemhogy segíti, csak hátráltatja. áh..






sötét és sérült.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr36735607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása