t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

megyek és veszek valamit neked. x)

2008.10.28. 00:51 :: csillaglány

éneklem mindig ha olyan a kedvem. hussssst idegesíti, de épp ezért jó. vagy még van egy variáció ( vagy ha visszaemlékezünk Lindára akkor veriöe :D ) --> "kicsi gyere velem róóózsáááát szedni.."  namindegy.

tegnap tökjól éreztük magunkat. elmentünk erre s arra 3asba. Tapolcán vezettünk, ami elég jóvolt, sőt a réten meg Dáá fordult egy kézifékeset életében először :P olyanaranyosvolt,tisztaExtázis :P

most amúgy egész jólvagyok. jó na.. vannak pillanatok amikor nem így gondolom. meg "összejön minden, úristen mindenki ellenemvan, világháború. armageddon és jönnek a dííínók. " szindróma. de ezeket is túl lehet élni. hiányoznak emberek. néha bevillan egy egy pillanat olyanokról akikkel már nem beszélek, mert valljuk be voltak szép idők.
Sokszor hiányzik az a szerencsétlen(L) merthát keveset találkozunk a nyarakhoz képest, de nekem még ígyis ugyanolyan ... és még mindig tudom ha bajvan ottvan, ha boldog vagyok ottvan, vannak terveink és nem választhat el senki.
Boldog vagyok, mert végre azzal lehetek akivel vagyok már azóta hogy megláttam. ezt egy kicsit elvont értelemben írtam, de biztos érthető.
egyszerűen szeretem ahogy szeret. azt is ahogy kimutatja. bár sokszor nem jön össze az a kimutatás úgy ahogy kéne. de tudom hogy most tényleg komolyan szeret. és én is szeretem. remélem sokáig kitartunk egymás mellett. ez rajtam nem múlik.

 







[ olyan vagy nekem mint szivárvány hosszú borús eső után. ]

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr99735604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása