t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

beggin.

2008.10.13. 19:40 :: csillaglány

most így hirtelen eszembejutott az az este. nemtudom hogy hogyan de jó érzés. nem olyan volt mintahogy a kislányok elképzelik, hogy rózsák meg gyertya meg ienek. de mégis jó. meg jóérzés mellette lenni. nyűgös meg hisztis meg számtalan tulajdonsága van még ami hagy maga utána némi kivetnivalót, de ugyanez vagyok én is csak máshogy. sokszor nyűgös vagyok meg hisztis. de még ígyis szeretem. szeretem azt is h tervezhetek, lehetnek terveim soksok mert tudom hogy megcsináljuk. azóta minden hétvégém jó. mindig csinálunk valamit. sokszor olyat amit még soha :-P sok dologban én vagyok az első, és sokdologban nálam Ő az első.

furcsa.. az hogy eddig sose, most meg mindent megad nekem. 2évnyi elfojtott szerelem tűnik most valósnak. és élvezem. szeretnék mindent odaadni magamból, hogy ugyanazt kaphassam vissza belőle.
Őt egészben, teljesen, mindenestül. szeretném ha ez az érzés nagyon sokáig nem múlna el, csak egyre jobban és jobban erősödne. és kívánom mindenkinek hogy ezt az érzést átéljék.

átéljék úgy, hogy az egész testük beleremeg minden egyes csóknál, minden egyes érintésnél, pillantásnál, mert ezt érezni kell. percről percre.

 

 

 én tényleg.. tiszta szívből.. kívánom nektek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr66712062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása