t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

boldog.

2008.10.12. 13:56 :: csillaglány

BoldogSzülinapot!


Nem úgy sülnek el a dolgok ahogy mostanában szeretném. A szombat sem így telt el. Egyszerűen akkora kavarodás volt mint még soha. Nemvolt meg a bérletem, ezért alig tudtam elmenni matekra. csörgetem husit hogy majd esetleg felhív és elmondom a gondomat, merthátugye nem szórakozásból csörgetgetem. semmi válasz. 11től. úgyvolt felmegyünk hutára dáciék osztálykirándulására, de előtte huss átjön. hát 3ig semmi, maaaajd felhív peti hogy ők most fordultak ki az újgyőrinél, megyek-e? hogy micsi? :O persze h megyek 0 készülődéssel. nem mentem. anya jött fél 4 fele h azonnal menjek el váltsam be az utalványom mert jövőhéten lejár, ő meg nem akarja elbaszni. hát elmentünk. sikeresen eltudtam költeni. visszafele jövünk, nézem elsétál előttem zsyna meg danika.. integetek néz rám semmi.. na mondom hát jolvan. akkor már nem igazán kavarok bele. úgy érzem már megint hogy ez nem megy már így. nekem se neki se. mert nekem valahogy ez a megsértődős flegmázás valahogy már nemjönbe. mindig ez van. valami változik és jön a flegmázás és utána én stresszelek h mi a faszt csináljak. egy barátság nemilyen. h mindig csak a vita meg a flegmázás. igen mi legjobbak vagyunk. csak ezt mellőzhetnénk. ugyanígy van hussnál is. flegmázás megy ha nemúgyvan. én flegmázok alapból? ha valami nem tetszik van esélyem flegmázni? kurvára nem. és ebből nem kérek.

az este is szépen alakult. felmentem husihoz, idegbetegen hazavezetett, majd egy órát kussban tvztünk. néha néha odavágtunk egymáshoz pár szót a nappal kapcsolatban, de ennyi. majd kitört. elkezdtem mondani mégis mi nem tetszett ma. rájött h igazam van. próbált lerendezni egy annyival hogy hát így jött ki ez a nap. de nemérdekelt. ha én mondanám ezt h így jött ki világvége lenne.

hát már komolyan.. minden ellenem irányul? faszér kell mindenkinek állandóan flegmáskodni. meg dóri így szar meg úgy szar én meg szent vagyok. a faszt. gondolkozzanak már el az emberek. nézzetek már magatokba. tényleg mindig a másik a szar? amikor mindig figyelek kinek hogy jó. próbálom úgy csinálni hogy jó legyen. és mi a "hála?" (ha még létezik ilyen szó a világon) hát az ami most van. nem tudok kettészakadni.. ha tehetném mindenkivel lennék egyszerre.csak hogy nem tehetem. ezentúl leszarom. mindenki úgy oldja meg ahogy gondolja. ha 2program ütközik? majd a másik fél megoldja. én mostmár leszarom. nemfogok állandóan bocsánatot kérni mindenkitől. tőlem mikor kérnek? szánalmasan szar hogy a BARÁTAIM szájába kell rágni hogy egyszer egyszer nemcsakén vagyok a szar és lökjenek oda egy bocsit.

és akkor megint megkérdezem... barátok?         emberek! ébredjetek már fel!

szóval végülis elvittem a sztori végét. estére kibékültünk, de még ilyen szar vita eddig nemvolt.

A-val álmodtam. szörnyű volt utána felkelni. valami füves részen ahol mintha kastély vagy istálló vagy nemtudom mik voltak. kaptam tőle egy levelet. és olyan szép dolgokat írt benne, nagyon sokszor elolvastam és mégsem emlékszem rá. és mosolygott rám miközbe olvastam. én meg elfutottam. futottam sírva. ő jött utánam. mindenki keresett. megakartak találni. csak az a helyzet h akkor már elvesztem.











 akkor már elvesztem..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr40709799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása