t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

kényszer? O.o

2008.09.17. 17:59 :: csillaglány

tudod.. az jár a fejemben hogy kényszer. eszembejutott az a nap amikor Zsynával ugyanolyan helyzetbe éreztük magunkat. a tipikus félelem fogott el, a stressz. mert van melletted valaki. és ez igenis egy kis stresszel jár. jo nem minden esetben. de mi tudtuk akkor.. hogy igen. a megfelelés. h megfelelj a környezetednek és elsősorban saját magadnak. hogy ne találd magad egy olyan helyzetbe hogy egyszercsak jön egy jobb, egy szebb, egy "gazdagabb" és te meg? ennyivolt.. és ez ellen nem tudsz tenni. nagyon szar érzés amikor tudod h ez bármelyik pillanatban bekövetkezhet. nem vagy biztos magadban... és az igazság az hogy én sem vagyok biztos magamban. nemtartom magam szépnek jobbnak sőt semminek. nemtudom. sosevoltam kibékülve saját magammal. és a problémák itt kezdődnek sajnos. nemtudok tenni ellene h megfeleljek. a környezetemben élőknek megfelelek? jó kérdés..

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr76668302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása