t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

egyálom.

2008.07.25. 23:00 :: csillaglány

mindig is egy olyan ember voltam akinek soha nem volt célja az életben. jóó nem a kiscélokra gondolok hogy .. holnap igenis venni fogok magamnak egy jégkrémet ha megengedi anyu ha nem.. hanem mint oviban amikor mondják a kisfiúk hogy ők tűzoltók lesznek.

soha nemvolt olyan elképzelésem hogy na most ezt igenis. tényleg.
anya megmondhatja.. még az életbe soha nem fejeztem be semmit. én ezt tudom. de elkezdek valamit és általában a lelkesedés egy idő múlva elmúlik. nincs hobbim. mindig azt csinálok amihez kedvem van.

tehát egy ilyen miahobbid? kérdésre sem tudok normális választ adni. de ez a 2008. nyár is meghozta a "gyümölcsét". Lett célom.
Egy hatalmas nagy célom. amit bármi áron megszeretnék valósítni, mert tudom mellette olyan életem lesz amit mindig is szerettem volna..

És tudom hogy nem csak az ezzel lesz teljes az életem. Hanem hogy tudom Vele lesz teljes. Mert együtt megcsináljuk.  Nekünk lesz a legjobb helyünk, a legjobb életünk és  legjobb élményeink. Bár ha ez a hely dolog nem jönne össze.. ami lehetetlen.. akkoris összemixerkedjük majd az életünket ha úgyvan. Mert szeretem. Őt és az Érzést♥.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr1585986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása