t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

elhiszed hogy tényleg elhiszem?

2008.04.11. 21:10 :: csillaglány

mindent rosszul csinálok. ez tényleg így lenne? azthiszem hogy át kéne értékelni magamban pár dolgot. mert ez így senkinek sem jó. akármit szeretnék sosem jön össze. és nem is ezzel van a gond, mert feldolgozom semmi baj, csak ezzel a folytonos érzéssel hogy nem vagy jó úgy az embereknek ahogy vagy. mindenkiben megvan a megváltoztatás szándéka bár sokan nem ismerik el. de ha mindig megváltoztatnánk az embereket, mi lenne az izgalmas az életbe? tömegesen egyformák lennénk ugyanazokkal a tulajdonságokkal, gondolkodással, álmokkal.. és az kinek jó? kell az a kicsi izgalom mikor nem tudod hogy mi vár rád, hogy mit kaphatsz a másiktól. attól függetlenül hogy ez jó vagy rossz. de sokaknak ez nem elég. megtudnék változni. igen és? és az jó? ha kell megváltozok. de nem szeretnék. tudod van az a mondás hogy "vagy megszoksz vagy megszöksz.." ha szeretsz valakit úgy szereted ahogy van. még ha néha nem úgy csinálja a dolgokat mint ahogy elgondolod. de tudod h szereted. és azért mert beleszerettél abba aki. nem abba akit látni szeretnél benne. szóval szeretlek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr24421786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása