t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

dear diary..

2015.10.14. 22:50 :: csillaglány

annyira régi, és annyira gyönyörű. sosem hittem hogy képes rá.. megőrzöm itt is, hogy egyszer vlki ennyire

 

"el sem hittem, hogy végre kijuthatnék hirtelen olyan boldog voltam, hogy erről álmodtam egész életembe és eljött volna ez? tartott kb fél percig. amíg eszembe jutott, hogy mit csináljak? minek mennék mikor ez a legnagyobb álom teljesen eltörpül amellett amire igazából szükségem van?! minek nekem más, minek nekem amerika, minek nekem akármi amikor csak egyetlen dolog tudna boldoggá tenni??? még most sem tudom elképzelni nélküled és csak azt érzem, hogy csak melletted tudnék ugyanaz lenni mint régen. élni, nevetni, szeretni... semminek sem látom értelmét. nem tudom elfelejteni azt amik voltunk. és tudom, hogy soha többet nem lesz ilyen még egyszer. mindig eszembe vannak a régi emlékek, még a legapróbbak is. ahogy harapdáltad a szám, ahogy játszottunk a telefonon, amikro csak nevettünk minden kis szaron, amikor palacsintát sütöttél, amikor kísértelek reggelente és szar volt mert már mentél és nem látlak FÉL NAPIG... és most mi van? kitudja mikor látlak újra, mikor sétálunk el egymással szembe az utcán... hogy majd mással sétálsz velem szembe. félek, hogy örökre beleragadtam ebbe az egészbe. hogy hibáztam és emiatt örökké szenvedni fogok. és ezt nem bírnám. most sem bírom. sokszor csak fekszem az ágyban és arra gondolok vajon ilyenkor mit csináltunk pont egy éve? neked nem hiányzik? milyen szép volt... milyen boldog voltam, élettel és érzésekkel teli. a lehető legboldogabb. sokszor elgondolkozom, ha elém állna egy boszorkány vagy varázsló és azt mondaná: "egyet kívánhatsz és teljesítem" mit kívánnék? sosem tudtam. még ha hármat kívánhatnék sem tudtam volna régen felsorolni miket szeretnék. de tegnap rájöttem, kitaláltam és soha mást nem is szeretnék. azt kívánnám bárcsak mindenhez kapnék egy második esélyt. ha tudom mit rontottam el, másodszor ne kövessem el ugyanazt a hibát. ajd nekem egy utolsó esélyt, hagy mutassam mennyit jelentesz nekem. én már tudom neked mi kell a boldogsághoz. kezdjük újra és csak engedd, hogy újra visszahódítsalak. és szép lassan élnénk azokért a dolgokért amiket régen akartunk. amikről álmodtunk."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr957969304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása