t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

2014.10.10. 00:18 :: csillaglány

akarva akaratlanul is, ott voltál tegnapelőtt is álmomban.
amikor már megnyugszom, kevesebb a merengés..akkor beadja ezt.
az álmokat.
ott álltál előttem a tűző napsütésben, és mondtam hogy nem lehetek itt. 
és te azt mondtad tudod, de így akarod. 
egy bérház mellett egy kis parkszerű részen mint egy pikniken, mi 
feküdtünk egy pléden. és néztük a felhőket.
mondtam hogy nem szabad hogy lássanak minket, azt mondtad
nem is fognak... nem is fognak. 

felkeltem és azóta bennem van ez is. mint az összes többi álom.
egyszer.. őszintén.. úgy szeretném hogy előttem állj. és elmondj mindent.
rólunk. rólam. rólad.

sosem lesz ilyen. 

de mit akarok én? egy ujabb eltévedt smst? 
amit már a küldés pillanatában megbánsz.. nem is tudom.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr816776579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása