t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

often

2014.08.26. 18:39 :: csillaglány

 

 

" nem akarlak látni innentől egyhamar, nem akarlak szidni sem, áldjon meg az ég.
nem akarlak hallani, mert a szívem megremeg, nem tudnék elviselni egy újabb szenvedést. oh, milyen furcsa ez, hogy akit tegnap szerettél, hogyan változhat át valami furcsa idegenné. hogy lehet íly távol, ami annyira közel volt, véget ért a nyár, látod ennyi volt...

látod ennyi volt.."

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr636638193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása