t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

több.

2014.06.08. 19:36 :: csillaglány

egyre több a vágyakozás.. valami után.. dolgok után, érzések után.
le lehet küzdeni..de csak egy kis ideig. ösztönös.. belülről fakad.

tengerparton szeretnék élni. hogy mindennap kimehessek, egy kis eldugott helyen, ahol csak mi vagyunk.
hogy mindennap nézhessen a hullámokat, érezzem a homokot. hogy szörfözhessek. nagyon szeretnék.
hogy ne legyenek kötelezettségeim, csak éljek napról napra. eddzek a parton, fussak a homokba a naplementénél.. 
vagy ott legyek egy kis faházban az erdőben. 
olyan álmok ezek, amiket régen veled képzeltem el. és akár így, akár úgy..az álom megmaradt.
persze már nem játszol benne olyan fontos szerepet..de az érzés nem múlt el. 

ott akarok lenni mindennap. 
ja és szeretnék egy kiskutyát is! erről nem mondok le.

sőt.. ha belegondolok nem sok dologrol mondanék le. 

mondjuk a kókuszdióról és ananászról sem.

large (43).jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr376289131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása