t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

intim

2013.12.26. 00:07 :: csillaglány

megint összekavarodott minden. nem tudom megérteni, hogy miért akarom magam sanyargatni. miért jó nekem ha fáj? mert tudom előre a végét.. sirás rivás, nagy szívtörések, veszekedések, és elválások. 
ezek vagyunk mi.. és hiába döntöttem el én, hogy azt szeretném hogy egy rendes kapcsolat, és akkor ezentúl együtt, és szeretet.. ez nem megy egyedül. de istenem már ma éreztem.. 
már ma elvesztem benne. elvesztem benne és nem érdekelt semmi de semmi más, csak az ahogyan csókol..csak az ahogyan nekem esik. csak ez érdekelt. a szája.. az íze. az ahogyan fogja az arcom, ahogyan magához húz egy csókra. ez.. és amikor hazafelé tartottunk, tudtam h ennyi volt.. tudtam h vége van. vége van ennek a napnak, és elmúlt a szenvedély. elválunk, mint mindig. minden áldott együttlét után. meddig megy ez még? meddig kell mindig elválni...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr565709085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása