t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

09.26. GREY

2013.09.26. 19:38 :: csillaglány

ma elég szürke reggel van. és nem láttam kék szempárokat a buszon. annyira karácsonyi lázban égek, hogy az valami fantasztikus.. de nemtudom mitől, nem várom a hideget meg a havat..de a rénszarvasokat igen, és a fényeket. meg a fahéj, a narancs, a szegfűszeg és a forraltbor illatát. karácsonykor mindig elkap a láz, hogy sütni-főzni kell, hogy díszíteni kell, hogy "téli" mintás cicagatyát kell venni hatalmas mamusszal..de valahogy mikor odakerülök..elmúlik. elromlik.. valaki elrontja.
valamit nemtudok megvalósítani és elszáll minden. mondhatnám, hogy remélem ez nem lesz most így, de ahhoz szükségem lenne az uj munkahelyre. minél előbb.
Marcsi folyton hív londonba, ami nem lenne hülyeség.. kijutnék, vannak ismerősök.. munka is lenne, nyelvet is tanulnék. kiszabadulnék.. de!
annyi mindent kéne itthagynom :S ettől félek a legjobban. az ikrem biztos hogy nem jönne..neki jó helye van itt, plusz párkapcsolata is van. nekem? nekem ettől nem kell félnem, hisz senki nem marad meg mellettem, maximum csak visszasírja magát később. az meg kinek kell..

nehéz elindulni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr835535188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása