t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

2013.04.11. 18:34 :: csillaglány

vége van ennek is.. mert véget akartam vetni neki. de mit akarok elkezdeni? vagy folytatni? mit akarok valójában?
sosem tudom eldönteni. a terv megvan fejben. de minek ide terv? szaladni akarok, feküdni a parton, a fűben, nevetni, nemgondolni semmire.. olyan nehéz ez. nem szeretem ezt a szüntelen megszünni akaró énemet, aki nem akar semmit, nem akar sehol lenni, és ki sem akar kelni az ágyból. mi bajom van? nemvoltam ilyen.. vagy épp az hogy igen? csak eddig nem vettem észre. kéne pár nap szünet. na meg egy kiskutya..

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr365217337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása