t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

2013.01.11. 13:04 :: csillaglány

istenem, hát akármelyik nap kidobja az aznapi illúziót, mindig felismerem benne magam..ez miért van? 
ez a mai napi.. lehet a holnapit el se fogom olvasni csak tovább görgetem.

percenként ellenőrzöm, hogy vajon elfelejtettelek már végre? percenként kerülök ellentmondásba magammal, hogy el akarlak-e felejteni [...] az ürességre koncentrálok. nagyokat kortyolok belőle. mint mikor álmomban egy édességboltban találom magam, ahol bármiből ehetek, de az ízeket nem érezhetem. sótlanok a nappalok. percenként ellenőrizlek, leások a szívem mélyére, és csalódottan veszem észre, hogy még mindig ott lapulsz, még mindig nem áll szándékodban távozni. és mikor megmozdulsz, könyörögve kérlek, hogy maradj még. nem maradhatsz. már régóta csak egy fejben rögzített képpel helyettesítelek. hozzá beszélek, hogy fel tudjam dolgozni a hiányod. hogy legyen búcsú, legyen levezetés.

553210_564602700233685_1953809143_n_large.png

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr855012109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása