t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

pozitív felé.

2012.07.18. 17:40 :: csillaglány

az erkélyi szösszeneteinkből mindig kiragadom a fontos információkat, és azt mondták nekem, hogy azt vették észre x heti ismeretségből, hogy túl sok a negatív dolog az életemben ami lehúz. amibe fektetek energiát és nem kéne, hanem a pozitív dolgokra kéne összpontosítani. és istenem mennyire igaz. 
mondták, hogy szüntessek meg minden olyan kapcsolatot ami csak veszekedéssel jár. amiben valakinek mindig problémája van velem. észrevették ezt barátokon, munkatársakon. durva volt ezt hallani valaki szájából.
és tényleg igaz.. ezt kell tennem, ha már majdhogynem új életet kezdtem egy másik városban, másik helyen. 

tumblr_m5skgwQVHR1ryhqpqo1_500_large.png

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr354664696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása