t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

azt mondják..

2012.06.27. 21:22 :: csillaglány

azt mondják, nagyon jól írok. na most, ez nem látszik meg, mert nem jönnek a szavak, sehogysem egy jó ideje.
azt mondják, írjam ki magamból. 
azt mondják, ha másra összpontosítok, akkor enyhül minden.
azt mondják, ez a természetes érzés. 
azt mondják, így lesz a legjobb.

én úgy hiszem, megfogadom és lassanként kiirom magamból. 
én úgy hiszem, nemfog menni hogy másra összpontosítsak.
én úgy hiszem, ez bőven nem természetes dolog, és nem akarom ezt.

szóval, beköltöztünk az albérletbe.
szóval, mindenki tök jó fej, vagy csak tartják még a látszatot ahogy benyó mondja. 
szóval, egy szardarabot látnak belőlem nap mint nap. 
szóval, a lakás amugy tökjó, jó itt, csak ne lennék ennyire kibaszottul magányos.

ez minden. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr104615576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása