t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

nájször

2012.01.09. 22:40 :: csillaglány

 

Hiány.
Hiányozhat egy tárgy, egy gondolat, egy fogalom, egy érzés, és természetesen egy ember is. De álljunk meg egy pillanatra és gondoljuk át. Ha egy tárgy hiányzik azonnal társítunk hozzá egy fogalmat, egy érzést és egy embert. Ha egy érzés hiányzik, akkor ugyanígy vagyunk vele.. Társítunk hozzá elképzelt dolgokat. Így Ezen gondolat menet tudatában rá kell jönnünk, hogy ha valamit elveszítünk azon nyomban elveszítünk minden mást is. Tehát az én jó tanácsom mára. :) Jól gondold meg mit mondasz és mit teszel. Mit szortírozol ki és mit érzel, mert ha valamit eldobsz magadtól... Lehet minden örökre másé lesz.
 

elég rosszul érzem most magam.. megrepedt a bordám vagy valami ehhez hasonló dolog történhetett..
az előbb hapciztam, te jóég mennyire fájt.. ha hajolok ha mélyebb levegőt veszek.. ugy pihegek mint
valami kiscsibe.. reggel elakartam menni futni, de igazából levegő nélkül nem lehet ilyet.. :S 
pedig olyan friss idő volt most : /  remélem elmúlik. 

'majd rájönnek ha magammal vittelek.
ez a szám.. :D mert 3napig ezt hallottam reggelente.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr603532777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása