t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

2011.11.09. 00:24 :: csillaglány

"Mire figyeltél ma jobban, a frizurádra, vagy a szívedre? Mit figyeltél meg másokon: a menő kabátjukat, plusz öt kilójukat, giga mellüket, vagy a bennük rejlő lehetőséget, és a szárnyakat a hátukon? A boldogság nem azon múlik, hogy krumplifőzeléket, vagy királyrák falatkákat eszel vacsorára. Nem is azon, hogy Mac-ed van, vagy PC-d. Azon sem, hogy lesz -e új csizmád télre, vagy sem. Nem azon, hogy a srác felhív -e ma este, vagy sem. Nem attól függ, hogy a Starbucksban, vagy a sarki kisboltban veszed a kávédat, és nem attól, hogy titkárnő, vagy nagykutya vagy. A boldogság azon múlik, hogy ebben a pillanatban magadra gondolsz -e, vagy másokra. Felejtsd el, hogy mit vársz a sorstól, és arra figyelj, mit adhatsz bele mások sorsába. A kemény munka után pedig arra eszmélsz majd, hogy megvan mindened, amire vágytál: "megérkeztek" az életedbe. Rohanj a céljaid elől, loholj a világ közös céljainak irányába, és meglátod, a sajátod üldözőbe vesz majd. A boldogságot nem lehet hajszolni. Megszelídíteni viszont igen. És ha már tudja, hogy biztosan nem futsz utána többé, a nyomodba szegődik, és veled marad örökkön örökké. Még a halál sem választhat el tőle."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr373364865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása