t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

a legjobb szeptemberi nap.

2011.09.21. 00:55 :: csillaglány

a legjobb nap volt a mai, amit Dalmával eltöltöttünk. most minden sikerülni látszik, remélem nem csak látszat az egész. ma szépségnap volt, haj kar szolárium vásárlás köröm kozmetikus és még sorolhatnám. találkoztunk olyan emberekkel is akikkel jóvolt, meg olyanokkal is akiken csak nevetünk már. aztán este megkaptam a várva várt emailem.. annyira nagyon örültem neki, mert olyan híreket kaptam ami számomra nagyon pozitiv. remélem ha holnap telefonálok, letudok beszélni egy időpontot, és mindenre fényderül. elindul e a vállalkozás avagy sem. De Istenke most nagyon jó, ugyh biztosan menni fog. amugyis pozitivan kell mindenhez állni. : )

vasárnap dolgoztam.. nemtudom, hogy most mi volt.. de egyszerűen el sem hittem..
az első kör simán lement, aztán a másodikban elkezdődött.. fának ment az autó miután elhagyta a kanyarom beláthatóságát, és csak a puffanást hallottuk, majd nagy rohanás..szinte sodort el mindenki.. a kocsi kigyulladt és a navigátor oltotta, a sofőrt nemtudom hogy szedték ki, de szörnyűvolt. mindenki üvöltött h hívd a mentőket stb.. ahogy végignéztem, hogy beteszik a mentőbe a pilótát és rácsukták az ajtót, elkapott a sírás.. megrázott.. pedig nekem senkim. majd jött a mentőhelikopter.. 
bandába szóltak be nekem, én voltam a feketehajú rendező néni, aki a végén már csak esmeralda volt, mert zsófi nemakarta megmondani a nevem hálistennek :D 
elindult a verseny újra, nézem jön a bömbi, puff előttem a gödörbe esik. jó intenek a fiuk hogy majd kiszedik, addig lassítás.. két autó majdnem elsodort annyira csúsztak keresztbe, aztán mikor már nagyon mentem volna haza, jött az utolsó kör utolsó autója, nézem jaj de szépet csúszik..nézem uristen ez sok, és becsuszott alám, és becsapodott.. nem hittem el :D mondtam is zsófinak, ha nem csuszik be utoljára alám valaki akkor senki.. :D mindegy,én élveztem, hazafelé el is aludtam a kocsiba, mivel előzőnap egyetem volt, de nemaludtam csak 1órát, utána meg 4et és ugy mentem hajnalba..
duuurva volt, de megérte. : )

 

tán milliószor elmentünk már egymás mellett... 
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr863242445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása