t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

?

2011.09.08. 17:56 :: csillaglány

Tulajdonképpen mikor válik teljesen világossá hogy kötődünk egy személyhez? mikor látjuk tisztán az adott helyzetet? vajon csak akkor derül ki igazán ha már nincs mellettünk?
Igazából.. mit nevezünk valódi kötődésnek? azt amikor valakire megállás nélkül gondolunk? az vágyakozás... hiányérzet és megannyi más magyarázat. akkor??
az amikor eszünkbe jut felhívni az éjszaka közepén csakhogy elmondjuk mi történt velünk? 
Tudatni akarjuk a létezésünket.. betegesen..
Azt akarjuk, hogy ránk figyeljenek, hogy valaki kész legyen kezelni minden helyzetben minket.

Kötődés? 

Meg sem tudom magyarázni hogy számomra mit is jelent igazán.. csak találgatni tudok, hogy ez vajon az? sokszor eszembe sem jut.. 
csak kötődöm..
megmagyarázhatatlanul..
valakihez...
csendben..

19x.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr173211923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása