t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

ezek az átkozott nők..

2011.08.10. 17:45 :: csillaglány

egy hete már, hogy szívvel együtt lakunk éppen, tervezem az új szobámat..festékeket nézegetek, bútorokat, plédeket, párnát, lámpát, ágyneműt :D pedig ekkora változás nem lesz. de már alig bírom kivárni, remélem minden úgylesz ahogy elterveztem, vagy legalább csak nagyjából.. 

valamelyik nap nyéken voltunk, meglepően nagyon jól éreztem magam, sokan voltunk, iszogattunk, jóvolt. : )

régóta nem irtam az a baj, pedig ittvolt Bryan is, akivel bejártuk Lillafüredet, meg úristen mennyi fagyit ettünk..rájöttem hogy az angoltudásom elég kevés, mondjuk elmakogni eltudok, de ez nem elég..rákell feküdnöm ebben az évben, vagy ha úgyvesszük akkor csak úgy alapból rá kell. nem akarok néma lenni mikor megint jön. :)

tetoválásokat nézegetek. szinte csodálom őket valamiért, és nem a csajokon.. a pasikon adom nagyon mostanában.. mondjuk sok undoritot láttam már életemben, olyat is amiben semmi fantázia nincsen csak ugy van egy elcsépelt szar motivum.. jövőhéten készül a 3. majd a 4. és talán az 5. is. már aliig várom. :) minden szuper, minden egyedi és tökéletes. 
csak győzzem kivárni. 
már csak az van hátra hogy megcsináltassam a telefonom, mert már nagyon zavarnak az ütésnyomok..

szombaton Magna Cum Laude koncerten voltunk, ami egyszerűen fantasztikus volt! : ) 
végig énekelt másfélórát és ouristn.. aztán ami még szép élmény volt, az az autogramm amit kaptam, "ráirtam némi mellékinfot" :$ olyan aranyos volt. 

mindemellett, most valahogy nem várom se 4.-ét se 10.-ét..Debrecenbe most valahogy nincs kedvem menni..istentudjamiért.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr973144090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása