t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

M.

2010.09.04. 16:56 :: csillaglány

a tegnap jó is volt meg nem is egy kicsit. de ez már így működik.
megkaptuk Patival a nagy M. betűt a nevünk mögé, én annyira örülök neki. szinte nem is gondolkodtam közbe, csak úgy ment.. nagyon jó volt. Kedden jön a folytatás, amitől nagyon nagyon félek.. : ) de várom.
most épp szünetet tartok, pakolás közbe kicsit ideültem, muszáj rendet tartani, ha már csak ketten leszünk..
voltunk este a kettesben. hááát:D azok az emberek :D de örülök h ottvolt Zsófi.
itthon meg.. :D:D elkezdtem alvás szimulálni.. és tényleg elaludtam:D:D nem is emlékeztem rá. hétfőn iskola.. igaz csak 3 nap, de nemtudom h fogom kibírni.
jut eszembe el kellene kezdenem a pályázatot, de úgy voltam vele h majd ha suli lesz több időm lesz egyedül. bár kéne az az ötlet ami csak úgy kipattan a fejemből. mert nagy ugródeszka, ha sikerül.. márpedig fog! (yn)

valaki kerítsen nekem berrybuzzra aktiváló kódot : ( mindjárt lejár, pedig szeretem ahogy villog. 

na nyomás rendet rakni, aztán még lehet jelentkezem. : )

 

Szólj hozzá!

Címkék: élet buli vizsga szeretet berry

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr912271376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása