t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

sokat akar a szarka..

2010.06.23. 00:33 :: csillaglány

huu mára már megkaptam hogy alig írok.. de ígérem besűrítem : )
mostanában csak a munkamunkamunka: ) de a reggeli koránkelést leszámítva én nagyon szeretem. olyan jó a társaság, az emberek. beszédesLacit is szívesen hallgatom, még akkoris ha rászólok h mostmár elég lesz :D :P
persze itt is vannak bökkenők.. 4dolog. 2szőke, egy fekete meg az hogy amit nem mi csinálunk az vagy elvan rontva, vagy úgy elvan pakolva hogy két hét múlva is kereshetné az egész HR. nembaj, szeretlek titeket ♥ remélem még sokáig leszünk összezárva: )

második hete lakok szivecskénél szinte, első nap h itthon, mert érettségizik. nemjó :/
ódehát na:D lesz olyan is amikor már a pokolba kívánjuk a másikat h menjen már eeeel egy kicsiiiit :D:D ugye? : )

elraboltuk anyát valamelyik nap, megvetettem vele a rózsaszín és babakék PÖTTYÖS füzeteket : ) meg egy tollat. olyan szép. közbe szivecske kitekerte a PRÉRIFARKAST A GYALOGKAKUKKBÓL RÓZSASZÍN NYUSZIJELMEZBE a 100ftos mobilraakaszthatós cuccok közül a tescoba :D úristen mennyire örültünk neki :P

nemsokára megjön a 2 telefon amit rendeltem : )) majd teszek róla képet mert szép lesz.
jut eszembe!

most voltunk ugye 1évesek.. :) ajjjdenagyon♥ swatch :O :O :O fiat 500 :O:O:O ♥♥♥

egyébként némi ideg is van bennem a blogommal kapcsolatosan, meg egy bizonyos személlyel, aki nem tudja hol a határ.. mert ez már beteg. és ha magára ismer, tudja majd hogy ha szembejön velem, nem állok jót magamért!

hiányoznak a skacok.. már várom megint a Balatont velük.. az esti kiüléseket, zenén összeveszéseket, homin nevetéseket, szobából kizárásokat, vizisikló elől való sikítós meneküléseket, bornapokon kiüléses nevetős dolgokat, kiscicát halló kerítésen kiugró témát, mosogatáson nyavalygásokat, délutáni pipázásokat, fiúk melltartó próbálásait, hatalmas habbal fürdőszoobát elúsztatásokat majd ablakon kidobálósat... :))

és ez tudod mért jó? mert ez nekem mind megvan, és ez az amit ha lemásolsz sem lesz meg neked :)

pábébi*   IGAZ-E?:D szerencsétlen..

Szólj hozzá!

Címkék: élet barátok érzések

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr282102545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása