t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

2010.02.06. 23:42 :: csillaglány

fekszünk az ágyban összegabaloydva, és egyszer csak arra a következtetésre jutunk, hogy e fekvés felett érzett örömünk már nem fejezhető ki másként, mint azzal a bizonyos szóval, amelynek előzményei és következményei mindennél fontosabbak és súlyosabbak, fájdalmasabbak és felemelőbbek.

fekszünk de már nem elmélkedünk, mert nincs min és miért. És ha visszagondolunk, teljesen homályosnak és érthetetlennek tűnik az állapot, hogy őszinték, tiszták, és boldogok voltunk, még ha nem is tudjuk pontosan hogy ez mit is jelent. nem voltak kétségeink, mert nem voltunk magunknál. nem gondolkodtunk rajta, hogy kimondjuk-e, mert kijött az magától, csak úgy észrevétlenül. ebben és csakis ebben az esetben higgyük el! amikor nem vettük észre, mert a világ legtermészetesebb dolgának számított.
 

Szólj hozzá!

Címkék: érzések

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr431735318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása