t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

uggostyán :D

2009.12.30. 02:34 :: csillaglány

minden jól kezdődött.. a hajnali tali kicsit rémisztő volt azzal a részeg palival de semmibaj :D
rendben csendben eljutottam a fiúkkal a "kijelölt helyre" uuu de titokzatos :D
majd utaztunk szépen rendben Bécs felé : )  
olyan semmiségnek tűnt az út ODAFELÉ :D mikor odaértünk még semmi hó nem volt..
teszem hozzá,elmentem a kedvenc kis uggomba (tudatlanok kedvéért ez egy csizma:)
és Pöti közölte hajnalba hogy "amugy olvastam neten hogy pirosjelzés lesz bécsben"
reakcióm szimplán csak annyi volt h : "MICSODAA? szólhattál volna h ne így jöjjek :D "
mire közölte h nem merte nekünk mondani :D:D:D dearanyooos.
már maga az a kisboltos szállodás pihenőhelyes tulajdonképpen csak wcnek használós dolog is olyan szép volt h csak na.
szóval.. na :D
odaértünk, semmi hó.. tökjóidő.
leszállunk a buszról, HÓESÉS :D  esés?  hóvihar :D
najó nemvolt olyan vészes.
a sétálós bevásárlós utca tyűűű :O na meg a burger king olyan volt mint egy templom :O

a legszebb az volt hogy lépten nyomon mindenkin ugg volt, mindenféle színben és stílusban, és olyan fantasztikus volt, hogy nem a nyomorék miskolciak bámulnak hogy uristen van rajta egy csizma.. jóvolt: )

átsétáltunk a vásáron, de akkor már nagyon havasak voltunk.. ittunk puncsot :O
de úristen, hát választani sem tudtunk annyi féle volt. volt malibus is :$ de mi Patikával
kitartottunk a pinacoladas puncs mellett : ) nagyon finooom volt.

szinte már teljesen átfagytunk, mert amugy nem lett volna hideg meg semmi ha nem esik a hó.. de így.. már a lábam nem éreztem. könyörögtem h KÁVÉZÓT IDE DE IZIBE :D
és mit ad Isten? na mit? hát STARBUCKSOT : ) 
hálás köszönet.
elszürcsölgettük a kávécskánkat olyan 1órán belül. majd visszaindultunk.

míg vártuk a buszt, bementünk a mekibe hogy ne legyen hideg.. akkora nyomor volt hogy wcre se tudtam elmenni. mondom Patinak álljunk be a sorba.. beállunk.. ami mondanom sem kell, kanyargott.. mire kijelentették 5perc mulva h tul sokan vannak.. 2 euro a wc :D
oké, majd pisilek máskor.. :D

késtek, ezért a busz is később jött, tehát jobban fázott a lábam.. lábunk...
a hazafele út szimpla 12óra volt :D mert pest előtt 60km-rel DUGÓ :O
mert mi magyarok annyira felvagyunk készülve a hóra már szeptemberben, hogy mikor leesik már nincs is meg a lelkesedés és a felkészülés eredménye.
az M0-áson csak ugy csúsztak le a teherautók a hótól. nembaj, megnéztük a kontrollt(L), meg a szőke kólát, meg amikor már végleg elszállt minden türelmem, betettek egy dzsungeles benszülöttes élve kiveszem a szívét és levágom a fejét filmet.. épp mikor aludni akartam..
Ádám mondta h hozzámsem mert szólni :D látta h jobb ha alvás után beszélünk :D
valahogy elindultunk és a lényeg h hajnal 5re értünk haza :D
hullák voltunk.

de tudod mit?


MEGÉRTE!
 

mert velük voltam(L)

 


Szólj hozzá!

Címkék: barátok bécs szeretet ádi

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr921631836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása