t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

összesűrített.

2009.10.13. 21:08 :: csillaglány

először is..



BOLDOG SZÜLINAPOT BÉBIGÖRL(: (L)



most sincs konkrét témám, meg igazából kedvem sem írni..csak akarok.
teljesen kedvetlen vagyok.. ezt betudom könnyedén a gyógyszer mellékhatásának.
a fejem is fáj..
elszomorított a tény, h még mindig nem találtam meg a cipőt ami kell, se a kabátot, se semmit..
elszomorítanak az álmaim.. mert lehetetlen h ennyiszer azzal a pocséknővel álmodni.
elkéne kezdeni az edzést. szerzek valahonnan egy olyan gépet.
felkéne újra tetetni a műkörmöm. hiányzik nagyon már.
szeretnék egy csincsillát. olyan aranyooos. de neem am, csak megsimogatnám kicsit.
nagyon hiányzik Roni ): kicsit elérzékenyültem ahogy leírtam. az a hülye szeleburdi harapós nyögős dög akit szeretek. kiskutyám holvagy? ): ): ):
alig várom hogy Bécs(L) együtt. remélem összehozzuk.
kezd megint elmenni az étvágyam. anya erre csak azt mondta: "neked sose volt" kösz.
hiányoznak emberek. hiányoznak esték. hiányoznak pillanatok.
változtatni kell. magamon. egy kicsit.

egy emlékezés, csak h ne felejtsem el... :

●   de már nem hiányzik
    nem gondoltam az elején h fogok így érezni
    de már nem érzek késztetést h visszaváltoztassak mindent
    néha ha hozzámszól vagy egymás mellett megyünk a suliba olyan furán érzem magam
    szóval szánalmat ézek avgy nem is tudom
    lehet h ezt hívják úgy h közömbössé vált?
    nemtudom miért csinálja ezt
    de talán nem is akarom
    egy más világ egy más élet
    nem akarok nagyképű lenni de én világ életemben más ember voltam mint ő fontos volt 
    mit éreznek mások és mit érzek én , van lelkiismeretem .... is elég lelkiismeretes ember
    meg egy pszihopata de ....nak ezek nem számítottak soha neki olyan dolgok voltak
    fontosak amik nekünk mellékesek voltak és amik nekünk voltak fontosak azok neki
    voltak mellékesek
    persze ez nem mindenre igaz
    és pont emiatt volt fontos nekem h együtt avgyunk egyek
    és pont ezért volt képes ő egyről a kettőre kilökni az életéből
    hisz van más neki nem mindegy ki az?
    és pont ezért lett közömbös
    én meg tudod min tünődtem?
    hogy ha egyik délután ott várná a suli előtt valaki egy kopasz kutyával ....t
    és azt látnám h elkapják szinte biztos h a torkukra harapnék
    és a végén közölném vele h vaciláltam

○  én tudod mit csinálnék?
   várnék..
   várnék egy kicsit amig látom h rossz már neki
   h pont annyit kap amennyitől esetleg
   magába szállna egy kicsit
   és aztán lépnék oda
   segítenék
   majd közölném
   h
   meg sem érdemled.

 

Szólj hozzá!

Címkék: élet érzések átmeneti

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr251448395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása