t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

nemtudom..

2011.04.15. 11:03 :: csillaglány

 nemtudom.. talán nincs sok félelmem. vagy talán nagyon sok van amiket még nem vettem észre. igen, szerintem így a megfelelő.
viszont az egyik a "sok közül" beigazolódik.. mindigis nagyon féltem attól, hogyha megszeretek valakit, az elmegy/elhagy.. nehezen szeretek meg embereket, és talán énis nehezen vagyok szerethető, ezért az a kevés ember aki belopja magát mindenestül a szívembe, az ne hagyjon el sohasem. bár ez nehezen kivitelezhető.
nemtudom mibajom van, az emberek ha elmennek, ugyanúgy lehet velük tartani a kapcsolatot.. hát van telefon, sms, email, msn, facebook..és még megannyi lehetőség.
csakhogy az mégsem olyan..hogy gondolsz egyet, találkozzunk 20perc mulva a szokott helyen. mert nem lesz ott 20perc mulva, nem tud ott lenni a szokott helyen. 
összevissza zagyválok.. a lényeg hogy rossz. előre belegondolni, majd átélni.


"a kevésbé fontos dolgokat mindenkivel megosztjuk. az igazán fontosakat, csak az arra méltókkal."

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr512827810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

<
süti beállítások módosítása