t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

autumn.

2009.09.30. 00:11 :: csillaglány

ez a mai nap. csak az Őszt hozta elő bennem. mennyei érzés volt ülni a padon Vele, miközben a piros-sárga falevelek csak úgy hullottak a szélben a még még zöldellő fűre.
a nap sugarai áthatoltak az ágak között és a szemébe sütött. jóvolt nézni.
jóvolt érezni ahogy simogat az a lágy sugár. és mi csak nevettünk.
bár könnyezve érkezett, mégis úgy ment el mint régen. mosolyogva. szeretettel.
úgymond szerelmesen.
ez a kibeszélés, átbeszélés, megbeszélés kellett.
kellett a darázs, kellett a kréta a padon majd a gatyán, kellett a hülyeség.
felkellett idézni a régit, amikor sikítva esett át rajtam mikor nevetve feküdtem a földön..
és miegymás.

ez az Ősz.
szerelmek.
imádom ezt.

gyertek sétáljunk egyet.
 

[ Szállunk a Nyárból, űzve szállunk,
Valahol az Őszben megállunk,
Fölborzolt tollal, szerelmesen. ]


3 komment

Címkék: élet ősz szerelem érzések zsyna

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr721417204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dé06 · www.emlekekhelye.blog.hu 2009.10.01. 17:58:07

vagány a blogod. ki csinálta?:P:))

csillaglány 2009.10.04. 22:17:11

teeeee(: előzőbejegyzésbe meg is van köszönve(:
<
süti beállítások módosítása