t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

te vagy az artériám, amolyan szárnyak helyett.

2009.08.16. 06:01 :: csillaglány

ez az elmúlt hét.. hogyismondjam.. szavak nincsenek rá.
anyuék felmentek pestre szerdán.. mi meg Adammal egymás nyakán
mindenpercben(:
szerdán kitaláltuk este 11kor OsivalmegAdammal hogy mi monopolyzni fogunk.
körbetelefonáltuk az összes ismerősünket, míg végül találtunk egyet.. és egész hajnalban azzal játszottunk. (:

csütörtök vitával telt..megrepedt az ujjam.
de a "békülés" annál szebb volt.
iszonyatos volt "összekapni".. iszonyatos volt átélni azt ahogyan kimegy a házból,
beül az autóba és elmegy..mintha .. nemistudom mit téptek volna ki belőlem.
mikor visszajött, és megölelt.. olyan aranyosak voltunk mindketten.
mi tudjukmiért.

élmények..
gyertya. fürdő. kendő. sötétség. mozdulatlanság. érzések. szenvedély. szerelem.

péntek..
felköszöntöttük Marcit egy meglepibulival szirmán.. majd haza..
elkezdtünk filmet nézni, és kb 4órakor hajnalban ránkjött a csokievés
és irány a tesco ahol már kajak törzsvendégek vagyunk (:
hazajöttünk ettünk filmeztünk csucsu(:

szombat..
sminkmodellek voltunk zsynával a tracyben.. hát az a hely elég tré..
jöttünk is el ahogy tudtunk. Ádiék értünk jöttek, átmentünk ES"bitch"be..
de ottsem voltunk tulsokat. átültünk a kávézós részébe ami sztem sokkal jobb, de lehet ez is azért van mert elfogult vagyok a kávézókkal (:

szóval a lényeg.. nagyonnagyonnagyon(L)


Csak gyere velem, bújj hozzám,
Érints meg, a testeddel béníts le.
Hagyom, hogy eggyé váljunk ketten,
Te és Én, mikor minden rendben.


Szólj hozzá!

Címkék: élet erotika boldogság érzések osi ádi zsyna

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr111312314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása