t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

_fantasztikus érzések tömkelege.

2009.08.08. 01:23 :: csillaglány

ez a pár nap egyszerűen (L).
főleg a tegnap.. az valamii tyűha. D 2 : Á 5 (:
olyan jovolt egésznap lustulni az ágyban.. még mindig csak azt tudom mondani
h ez az egész ami van.. az.. az valami hihetetlen.
bár mondjuk ez a 10órai felkelés kicsit kivett:D
most sem tudok mit írni.. a fájdalmas dolgokról sokkal könnyebb mint megfogalmazni azt mi tesz nagyon boldoggá. ez már tapasztalat.

most eszembejutott a múltkori félórás darázsvadászatunk.
D: de fééélek h rámrepül és megcsíp.
Zs: aaaj mért repülne rád..
(darázs ráesik a laptopra)
D: ááááááááááááááááááááááááááá
Zs: áááááááááááááááááááááááááááá
D: félek, üüüsd le.. tegyél rá szilviát és úgy
(Zs megfog egy üveget elkezdi ütni és közbe sikít:D:D:D::DD)
(D a földön fekszik és röhög)
(darázs elszáll)
DZs: áááááááááááááááááááááááááá
( Zs D szalad a szobába sikítva)
( Zs D kilopakodik.. Zs megy a hajlakkért a fürdőbe)
( Zs a konyha túlsó végén, D a szobaajtóba fél)
( Zs erőt vesz magán majd fújja a lángot és közbe sikít)
( a láng már elaludt, Zs sikít és fúúúúj)
( Zs felpattan és sikítva rohan a szobába)
( Zs majdnem elesik a földön fetrengve röhögő D-ban)

:D:D:D:D:D (L) (L)


amúgy tökjóvolt kiülni a múltkor a dali teraszára ezzel a 3idiotával.
ÁdiDalmaOsi. :D milyen oltások:D aztán az eső ami mindenkit beüldözött.
de mi elsőként elfoglaltuk a legnagyobb bőrkanapét, és az utánunk jövő 12fős banda meg a székeken nyomorgott:D:D namindegy. jóvolt(:

ja amugy szeretlek(:

Szólj hozzá!

Címkék: élet eső érzések osi ádi zsyna

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr621295911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása